Urban Fashion Studio Majski Cvet

Urban Fashion Studio Majski Cvet e frizernica koja nudi najdobri uslugi za vasata kosa! Potstrizuvanje, satiranja....nadgradbi na kosi...se sto posakuva eden tinedjer i tinedjerka za svojata kosa ! Najdobar izbor za polumaturantite e ovaa frizernica! Cenite se povolni i odgovaraat za site! Se naodja na gratskiot pazar na kat vo Tetovo!
URBAN FASHION STUDIO MAJSKI CVET!!!

Wednesday, April 25, 2007

Saka da imame odnosi (HELP5)

Zdravo,imam dechko koj ima 25 godini i mnogu go sakam. Se nadevam i toj mene. No toj me prisiluva da imame odnosi. Ne znam shto da pravam bidejci seushte ne sum podgotavena za takvo neshto. Te molam pomogni mi stvarno ne znam shto da mu recham a nezgodno mi e da go odbijam.

P.S Imam 16 godini pozdrav fala odnapred

Zdravo i do tebe! Mislam deka seuste ne ti e vreme za odnosi i + toj e 25 godini najpametno ti e da go zamolis da se strpi barem do 18 godini zosto se uste si mlada za takvi raboti, a osobeno so vozrsen covek koj mu e potrebno toa i saka da go pravi povece no! Razlikata vi e golema za da imas odnosi so nego na 16 godini! Ako navistina te saka ce poceka dodeka ne napolnis 18 godini!

Silver Dragon

1 comment:

Anonymous said...

fala za sovetot. Mislam deka si vo pravo. Ce porazgovaram so moeto momche i se nadevam ce ima razbiranje za mene. GOLEM pozdrav do tebe stvarno mi pomogna. Ne znam kako da ti se zablagodaram. Te preporachav na site moi drugarki i drugari ako imaat problem da ti pishat. Pzd chao i ushte ednash FALA